dijous, 31 de desembre del 2009

MOLTS ANYS I BONS 2010

Aquest any 2009 ha estat una temporada de PIRAGÜSIME pel Club Nàutic Sant Antoni ESPECTACULAR , pels èxits esportius i pel creixement d´esportistes cada vegada més nombrós. ENHORABONA A TOTS I QUE L´ANY 2010 SIGUI TAN BÓ COM EL 2009 I ELS DESITJOS DELS PALISTES ES PUGUIN ACONSEGUIR.

dimecres, 23 de desembre del 2009

festa de l´esport CNSA 2009

El Area Deportiva del CNSA clausuró el año con una gran fiesta.
El domigo 20 de Diciembre el CNSA celebró la festa de L´Esport 2009. Alrededor de 200 personas acudieron a un acto muy especial en el que se realizó la entrega de premios de todas las ligas sociales del CNSA, distinciones a los deportistas más destacados del año y proyección de un DVD con las mejores imágenes del año. El acto finalizó con un gran sorteo de regalos para los mas pequeños. Javier Planas (Comodoro del CNSA), Pepín Valdes, Miquel Costa (Vocales del CNSA) y Kiko Ramón delegado de la Fed. Balear de Vela en Ibiza hicieron entrega de todos los premios a los regatistas.

Deportistas mas destacados del año en Piragüismo fueron Daniel Sánchez Vitoria y Jordi Costa. Ambos ganaron dos pruebas de la COap de España de Kayak motivo por el que se clasificaron para participar en la copa del Mundo de Kayak de Mar ocupando la 2ª posición en sus respectivas categorías.

Ranking de las actividades 2009 del cnsa

Enrique Mas (Dtor.Técnico)

dimecres, 16 de desembre del 2009

Final de la challenge de Caiac de mar del CNSA 2009

El passat diumenge vàrem suspendrà la sortida prevista per raons meteorológiques i el proper diumenge en la festa de l´esport del CNSA sortejarem els premis als participants que hagin recorregut més de 15 milles nàutiques en les diferents sortides d´aquesta challenge.
EN AQUEST ENLLAÇ PODEU VEURE LES PARTICIPACIONS EN LES DIFERENTS SORTIDES

DIUMENGE 20/12/2009 a partir de les 14:00 en L´ENVELAT d´aconteixements del club acompañado de una gran torrada. Palistes gratis, acompanyants 10 €. Retirar tickets a l´ oficina del Club.

dijous, 10 de desembre del 2009

Toni Roig, galardonado en los Premis de l'Esport d'Eivissa






El viernes 11 de diciembre, a las 20:00 horas, se entregarán en el Auditorio de Cas Serres de Ibiza los Premis de l'Esport d'Eivissa, donde recibirán un merecido reconocimiento los mejores deportistas de la isla durante la temporada 2008. En nuestro deporte el galardonado será el palista del Club Nàutic Sant Antoni Toni Roig, que ese año logró dos medallas de bronce en el Campeonato de España de Pista Cadete en las distancias de 500 y 1000 metros en K-2 junto a su compañero de club Jules Henry. Además se proclamó campeón de Baleares en 500 metros tanto en K-1 como en K-2, esta vez formando pareja con Jordi Costa.



Nuestra más sincera enhorabuena a Toni, que está demostrando año tras año que con ilusión, constancia y trabajo se puede conseguir lo que uno se proponga. Es un ejemplo a seguir por los jovenes palistas de nuestro club.

dimecres, 9 de desembre del 2009

11 Trobada de la challenge de caiac de mar . Travessia de Nadal

El proper diumenge 13 de desembre de 2009 a les 10 hores farem la darrer travessia de l´any de la challenge de caiac de mar , una oportunitat per sumar milles en el contador personal . La sortida serà des de el CNSA i el recorregut entre les puntes assenyalades en el plànol , la distància serà de 5 milles.

En aquest enllaç podeu consultar el nº de milles dels participants.